Acties

Shotgun promotieteam 30 november in uitgaansgebied Breda

Bredadonderdag 30 november 2017

Om Shotgun onder de aandacht te brengen bij jongeren tussen de 16 en 24 jaar gaat het promotieteam van Veilig Verkeer Nederland de komende maanden in Brabant naar verschillende evenementen. Het promotieteam gaat op 30 november van 22.00 tot 02.00 uur naar het uitgaansgebied in de Bredase binnenstad.

Daar spreken ze de bezoekers aan om de Shotgun-aanpak te promoten onder de doelgroep.  Daarnaast is er een virtual reality game Shotgun 360. Dit is een nieuw middel van Veilig Verkeer Nederland om jongeren te wijzen op de risico’s van afleiding in de auto en het elkaar aanspreken op gevaarlijk rijgedrag. Deze virtual reality game laat jongeren een uitdagende game spelen en tegelijkertijd iets leren over hun rol in de auto.

Shotgun 360

Shotgun 360 is onderdeel van de campagne Shotgun. Deze campagne heeft als doel het hoge aantal jonge slachtoffers als gevolg van een auto-ongeval te verminderen. Shotgun 360 is vanaf nu te downloaden als app voor IOs- en Androidtoestellen.

Kijk voor meer informatie op www.shotgun.nl