Acties

Shotgun promotieteam 21 april op stREEKfeest in Reek

Reekzaterdag 21 april 2018

Om Shotgun onder de aandacht te brengen bij jongeren tussen de 16 en 24 jaar gaat het promotieteam van Veilig Verkeer Nederland ook in 2018 weer verschillende evenementen in Brabant.

Daar spreken ze de bezoekers aan om de Shotgun-aanpak te promoten onder de doelgroep.  Daarnaast is er een virtual reality game: Shotgun 360. Dit is een nieuw middel van Veilig Verkeer Nederland om jongeren te wijzen op de risico’s van afleiding in de auto en het elkaar aanspreken op gevaarlijk rijgedrag. Deze uitdagende game is leuk om te doen en leert je tegelijkertijd iets over je rol in de auto.

Shotgun 360

Shotgun 360 is onderdeel van de campagne Shotgun. Deze campagne heeft als doel het hoge aantal jonge slachtoffers als gevolg van een auto-ongeval te verminderen. Shotgun 360 is vanaf nu te downloaden als app voor IOs- en Androidtoestellen.

Kijk voor meer informatie op www.shotgun.nl